NetBridge Investments, firma ce detine brandul Boom Online Advertising, care domina piata de publicitate online, nu resimte deocamdata criza, declara Valentin Oeru, director executiv.
In schimb, "sunt zvonuri, sunt discutii, sunt tot felul de conferinte la care se discuta despre aceasta criza". Oeru a explicat ca zvonurile se refera la posibile taieri de bugete sau chiar reduceri la zero ale acestora, pentru publicitatea online.
Pe de alta parte, NetBridge a lansat de curand un proiect de succes impreuna cu Orange, pe 45 de site-uri de web. Avantajul acestora este ca le-a crescut traficul, iar al companiei Orange ca si-a facut campanie pentru oferta sa de Internet pe telefonul mobil.
Asa a rezultat "cel mai mare concurs online desfasurat in Romania, cu cele mai mari rezultate", cum il caracterizeaza Valentin Oeru.
NetBridge Investments, firma ce detine brandul Boom Online Advertising, care domina piata de publicitate online, nu resimte deocamdata criza, declara Valentin Oeru, director executiv.
In schimb, "sunt zvonuri, sunt discutii, sunt tot felul de conferinte la care se discuta despre aceasta criza". Oeru a explicat ca zvonurile se refera la posibile taieri de bugete sau chiar reduceri la zero ale acestora, pentru publicitatea online.
Pe de alta parte, NetBridge a lansat de curand un proiect de succes impreuna cu Orange, pe 45 de site-uri de web. Avantajul acestora este ca le-a crescut traficul, iar al companiei Orange ca si-a facut campanie pentru oferta sa de Internet pe telefonul mobil.
Asa a rezultat "cel mai mare concurs online desfasurat in Romania, cu cele mai mari rezultate", cum il caracterizeaza Valentin Oeru.