Cu toate ca in mediul economic putem vorbi deja de efecte negative vizibile ale crizei financiare internationale, in peisajul presei online de business actualul context economic nu genereaza deocamdata “victime”, ci dimpotriva impulsioneaza audientele principalelor site-uri de profil.
Cotidianul de business Wall-Street, editat de publisherul InternetCorp., a inregistrat, in luna octombrie 2008, cel mai mare numar de vizitatori unici-637.796-in crestere cu 39,6% fata de luna septembrie (456.869 vizitatori unici), potrivit datelor furnizate de Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI).
In plus, publicatia www.wall-street.ro a avut in octombrie 3.056.298 afisari, respectiv 1.241.575 vizite.
“Aceasta crestere a audientei s-a regasit, intr-o mai mica masura, la nivelul intregii piete de online business publishing din Romania, iar in cazul Wall-Street consideram ca explicatia rezida in primul rand in politica echipei editoriale, care a decis sa isi asume comunicarea si explicarea acestui fenomen de amploare, care a inceput sa afecteze si Romania si este departe de final”, declara Mihai Seceleanu, director general InternetCorp.
Acesta considera normala orientarea cititorilor catre Internet tinand cont de ritmul in care se succed evenimentele in mediul de business romanesc si international, respectiv de accesibilitatea informatiilor si analizelor.
“Internetul iti poate oferi mai multe detalii legate de ceea ce se intampla cu adevarat si modul in care actualul context economic te poate afecta, ca manager, ca antreprenor sau ca simplu angajat. De asemenea, avand in vedere faptul ca utilizatorii de Internet din Romania sunt cu mult peste media nationala din punct de vedere al studiilor, veniturilor sau pozitiei sociale, putem presupune faptul ca acestia reprezinta doar «avangarda», fiind primii care constientizeaza problemele cu care urmeaza