Grupurile media si companiile Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA si Realitatea-Catavencu anunta ca au decis, de comun acord, sa utilizeze, atat in relatia cu publicul, cat si cu clientii si agentiile de publicitate, doar datele oferite de sistemul de masurare oficiala a traficului online, SATI (Studiul de Audienta si Trafic pe Internet), efectuat de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor). Si Ringier Romania sustine initiativa, urmand sa ia o decizi
Grupurile media si companiile Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA si Realitatea-Catavencu anunta ca au decis, de comun acord, sa utilizeze, atat in relatia cu publicul, cat si cu clientii si agentiile de publicitate, doar datele oferite de sistemul de masurare oficiala a traficului online, SATI (Studiul de Audienta si Trafic pe Internet), efectuat de BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor).
Si Ringier Romania sustine initiativa, urmand sa ia o decizie privind implementarea efectiva a acesteia in perioada urmatoare.
Prin urmare, SATI va fi folosit ca etalon oficial de masurare a performantelor de trafic ale tuturor site-urilor editate de participantii la aceasta decizie comuna, semnatarii renuntand treptat, incepand de azi, la utilizarea si invocarea oficiala a altor sisteme de masurare a traficului online.
Semnatarii sunt de acord ca decizia nu tine de suspiciuni legate de masuratorile efectuate cu ajutorul altor sisteme, masuratori care au fost foarte utile pentru stadiul in care s-a aflat piata de online pana la lansarea SATI. Este vorba strict de o chestiune principiala, care tine de logica de business: traficul siteurilor din Romania nu poate fi masurat oficial decat de un sistem administrat, auditat si controlat strict de o organizatie independenta.
Piata dispune, inca de la finalul anului trecut