Suma asigură participarea la emisiunile Alege premierul şi Realitatea te priveşte
Postul lui SOV a stabilit şi preţuri pentru jumătatea de oră şi jumătatea de minut
Realitatea TV a transmis Consiliului Naţional al Audiovizualului tarifele pe care le percepe în campanie pentru emisiunile electorale. Postul lui Sorin Ovidiu Vântu a „umilit” OTV-ul, care percepe, pentru ora la Dan Diaconescu Direct, 10.000 euro + TVA. Cei care doresc să se promoveze la Realitatea, în cadrul emisiunii Alege premierul (difuzată de luni până joi, în intervalul orar 18.45 - 21), trebuie să scoată din buzunar 20.000 de euro net pe ediţie. La fel se va întâmpla şi cu candidaţii care vor să participe la Realitatea te priveşte, difuzată de luni până joi, între orele 22 şi 24.
Mai accesibilă este emisiunea Deschide lumea, programată de luni până vineri, de la ora 16 la ora 18: aici se poate plăti pentru o jumătate de oră petrecută în studio, 10.000 de euro net.
Pentru emisiunea Fabrica, difuzată de luni până sâmbătă, la orele 11, 13 şi 15, metodele de plată se diversifică. Apariţia în emisiune se poate face în două moduri: prezenţa directă în emisiune - 8.000 de euro net pentru 30 de minute sau caseta trimisă cu mesaj electoral - 4.000 de euro net (pentru un mesaj de 3 minute) sau 8.000 de euro net (pentru un mesaj de 6 minute).
Preţul perceput pentru producţia şi postproducţia unei ştiri de 30 de secunde la Realitatea TV este de 2.700 de euro net, iar cel pentru producţia şi postproducţia unei ştiri similare la staţiile locale ale Realitatea, de la Cluj, Braşov, Târgu Mureş şi Sibiu, este de 700 de euro net. Tariful p pentru realizarea unui spot publicitar a fost fixat la 5.000 de euro net.
Difuzarea unui spot electoral de 30 de secunde se face la preţul de 800 de euro în extra time şi de 1.200 de euro în prime time. De asemenea, preţul pentru producţia unei t