Timp de trei zile (7-9 noiembrie), New York-ul a fost, fără îndoială, cel mai "dulce" şi ispititor oraş. Pentru numai 28 de dolari, costul unui bilet, participanţii la cea de-a XI-a ediţie a Chocolate Show au avut parte de surprize, răsfăţ şi foarte, foarte multă ciocolată.
Peste 60 de maeştri cofetari şi patiseri, reprezentanţi ai celor mai faimoase mărci de ciocolată, au avut grijă ca toate visele celor peste 100.000 de vizitatori să se îndeplinească. Nu a fost chiar atât de dificil. Ciocolata, cu diferite arome, gusturi sau texturi, ademenea la fiecare pas.
PARADĂ DE MODĂ
Evenimentul a debutat cu o paradă de modă, mai neobişnuită, nu atât prin tema aleasă "Super-eroii din toate timpurile", cât mai ales datorită materialului folosit pentru realizarea hainelor: ciocolată dulce sau amăruie, de cea mai bună calitate. Aşa se face că pe podium au defilat Lara Croft (echipată cu pistoale, evident tot din ciocolată), Bat Girl şi o sumedenie de prinţese războinice. Hainele, create special pentru Chocolate Show, au fost finalizate la capătul a sute de ore de muncă. (Cu siguranţă însă, dacă se va hotărî cineva să îmbrace astfel de haine va trebui să reziste tentaţiei de a gusta, chiar şi numai o bucăţică.) Au urmat demonstraţii culinare ale maeştrilor cofetari şi patiseri care au transformat ciocolata brută în deserturi năucitoare.
DULCE-SĂRAT
Combinaţiile incredible de ingrediente au stârnit curiozitatea celor prezenţi. O felie de şuncă trasă în ciocolată? Aţi spune că nu. Cei care au gustat însă, au fost încântaţi, ceea ce înseamnă că aromele şi gusturile contrare se pot transforma în reuşite. Iniţiativa i-a aparţinut Rhondei Kave, ciocolatier din New York, care a avut ideea genială de a deschide un magazin ce oferă clienţilor preparate "dulci-sărate". Despre ciocolata cu şuncă, al cărei preţ de vânzare este de 76 de