La o scurta incursiune prin orice mare magazin virtual sau real, mall sau hypermarket, este foarte vizibil ca anul acesta sarbatorile au venit mai devreme.
Sarbatorile de anul acesta au o sansa foarte mare sa se transforme din punct de vedere al cumparaturilor in cele mai non profit din ultimile doua decade, informeaza Smart Money.
Retaileri precum Kmart, Wal-Mart si JC Penney incearca sa atraga clientii catre "spiritul cumparaturilor de sarbatori" cat mai repede cu putinta. In acest an, imediat dupa Halloween s-au gandit sa arunce pe piata ofertele menite sa apara in pragul sarbatorilor de Craciun.
Spre exemplu Kmart. Retailerul a afisat preturile "de sarbatoare" inca din data de 2 noiembrie, impresionand cumparatorii care s-au gandit ca pana in decembrie mai sunt "doar patru saptamani" si e destul de avantajos sa isi faca mai devreme cumparaturile.
Un alt retailer grabit, Blue Light, s-a gandit ca ar fi bine sa ofere din noiembrie reduceri de pana la 20% pentru brazii de Craciun si pentru anumite produse electronice pana la 25%. Cu toate acestea mai este destula vreme pentru alte reduceri si oferte care sa momeasca pe acei consumatori care nu isi permit dar vor sa achizitioneze diverse produse mai mult sau mai putin folositoare.
"In general intre Haloween si Craciun este o perioada de tranzitie de 30 de zile care actualmente a disparut", a declarat Neil Stern, partener al firmei de consulting McMillanDoolittle.
"Retailerii au doar doua cai prin care ar putea atrage consumatorii in magazine. Prima este oferta unui produs pe care toata lumea si-l doreste la preturi foarte mici iar a doua este reprezentata de preturile generale mult mai scazute in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut", a mai adaugat si Dan Grandpre, fondator al ghidului consumatorului pe Dealnews.com.
Cum ar