Lantul de retail Diverta, parte a grupului RTC, a anuntat incheierea unui parteneriat cu Symantec, compania producatoare de software de tip antivirus-firewall. "Prin realizarea acestui parteneriat Diverta se orienteaza catre nevoile clientilor. Consideram ca relatia cu Symantec reprezinta un lucru firesc, aceasta fiind una dintre cele mai mari mari companii la nivel national si international pe segmentul pe care activeaza" a declarat Mihaela Ciceu, Director de Marketing al Diverta. Pe langa Sy
Lantul de retail Diverta, parte a grupului RTC, a anuntat incheierea unui parteneriat cu Symantec, compania producatoare de software de tip antivirus-firewall.
"Prin realizarea acestui parteneriat Diverta se orienteaza catre nevoile clientilor. Consideram ca relatia cu Symantec reprezinta un lucru firesc, aceasta fiind una dintre cele mai mari mari companii la nivel national si international pe segmentul pe care activeaza" a declarat Mihaela Ciceu, Director de Marketing al Diverta.
Pe langa Symantec, Diverta are astfel de parteneriate si cu Bitdefender si NOD 32. Conform declaratiei lui Stefan Ontica, Coordonator Marketing IT Diverta, solutiile de antivirus reprezinta 50% din vanzarile de software din cadrul retelei Diverta.
De asemenea, oficialul retelei de retail a declarat ca vanzarile de software vor ajunge in acest an pana la 200.000 de euro, pentru ca in 2009 sa creasca cu 10-15%.
Diverta isi propune sa introduca produsele furnizate de Symantec atat in magazinele din Bucuresti cat si in cele din tara. Acestea vor fi Norton Antivirus 2009 si Norton Internet Security 2009.
Cele doua produse au fost lansate pe piata locala la inceputul lunii octombrie. Acestea nu solicita resursele sistemului, se instaleaza dintr-un singur clik in mai putin de un minut. Pe langa aceasta includ instrumente in premiera, precum Norton Insight, ce reduce numa