Hipermarketul Auchan din cartierul bucurestean Titan, prima unitate deschisa de reteaua franceza in Romania, inregistreaza un flux zilnic de 40.000-45.000 de vizitatori in weekend, cu 30% peste media zilelor din saptamana, potrivit datelor comunicate de companie.
Unitatea are in prezent intre 220.000 si 240.000 de vizitatori pe saptamana, inregistrand in medie 130.000 de bonuri de casa in acest interval. "De la deschiderea magazinului din Titan si pana in prezent, fluxul de clienti a crescut in mod constant. Un hipermarket ajunge la maturitate in general in doi ani", a afirmat Tiberiu Danetiu, directorul de marketing al Auchan Romania. Acesta estimeaza dublarea fluxului de vizitatori in perioada dinaintea Craciunului din acest an, pana la 55.000-60.000 de persoane pe zi.
Reteaua a deschis magazinul din cartierul Titan in luna noiembrie 2006, in urma unor investitii de circa 20 mil. euro. La finele anului 2006, hipermarketul ajunsese la vanzari de
20 mil. euro, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante.
La jumatatea acestui an, compania imobiliara Avrig 35, proprietarul centrului comercial Iris Shopping Center in care este amplasat magazinul Auchan Titan, a anuntat vanzarea proiectului catre compania de investitii DEGI, in cadrul unei tranzactii de 147 mil. euro. Aceasta este cea mai mare tranzactie din Capitala realizata pe segmentul comercial al pietei de real- estate. In luna mai a acestui an a fost deschisa cea de-a doua cladire din cadrul proiectului Iris Shopping Center. In 2007, retailerul Auchan s-a extins in trei locatii in afara Capitalei, iar in acest an, in decembrie, va deschide al doilea hipermarket al sau din Bucuresti, dupa ce va inaugura o alta unitate la Suceava. Ambele magazine vor fi amplasate in parcuri comerciale. Investitiile companiei in cele doua unitati sunt estimate la 40-50 mil. euro, in total fiind create