Procentul abonatilor a crescut pentru patru trimestre consecutiv, pana la aproape 37%, in timp ce numarul utilizatorilor de servicii 3G a ajuns la aproape un milion. Vodafone Romania nu are in plan concedieri sau stoparea angajarilor.
Cresterea bazei de clienti si a duratei convorbirilor (utilizarii retelei) in cadrul Vodafone Romania cu rate ce depasesc 10% in perioada aprilie-septembrie 2008 a compensat efectul scaderii tarifelor practicate de operator, conform raportului financiar al grupului britanic.
"Baza medie de clienti ai Vodafone Romania a crescut cu 12,8%, in timp ce volumul convorbirilor a avansat cu 11,8% datorita unor initiative care au vizat segmentul companiilor si al utilizatorilor cu abonament, prin oferte precum planul tarifar Vodafone Complet - care impacheteaza mai multe servicii pentru un tarif fix. Acest tip de oferte a fost lansat pentru a face fata efectelor competitiei puternice de pe segmentul cartelelor preplatite", conform raportului financiar al grupului britanic Vodafone, cel mai mare operator de telefonie mobila din lume. Aceste initiative au imbunatatit raportul dintre utilizatorii cu abonament si cei cu cartele prepay si au permis Vodafone sa compenseze efectul scaderii tarifelor.
Vodafone a inregistrat in ultimul an cresteri constante ale numarului de abonati, pana la 3,5 milioane de cartele sim active, fata de 2,925 milioane de abonati in septembrie 2007. Orange, liderul pietei de telefonie mobila, are peste 10,2 milioane de clienti, dar nu ofera detalii despre raportul dintre abonati si utilizatorii de cartele pre-pay.
Abonatii sunt cea mai vanata categorie de clienti, intrucat aduc cele mai mari venituri. Astfel, in trimestrul iunie-septembrie 2008 venitul mediu pe utilizator (ARPU) a fost la Vodafone Romania de 3,9 euro pentru clientii prepay si de 21,2 euro pentru clientii cu abonament. ARPU tota