În timp ce Teo vorbeşte de strategii în perioadă de criză, Prima TV îi reproşează scăderi dramatice de audienţă. Sursa: Sorin Antonescu
Ştirea apărută la începutul acestei săptămâni, despre rezilierea contractului dintre vedeta Teo Trandafir şi postul de televiziune Prima, a pus pe jar media autohtonă. Efectele crizei economice la nivel internaţional încep să se facă simţite şi în acest domeniu, iar în birourile şi pe holurile instituţiilor zvonurile şi şuşotelile despre reduceri de personal şi bugete de austeritate sunt la ordinea zilei.
În interviurile acordate după aflarea deciziei radicale pe care a luat-o, Teo Trandafir a sugerat că motivul principal care a dus la această situaţie ar fi criza financiară de care nu scapă absolut nimeni. „În ce priveşte motivele, eu îi înţeleg. Într-o situaţie ca aceasta, de criză, pe care o traversă m cu toţii, încerci să-ţi reduci costurile la maxim. Este firesc să scoţi o emisiune în direct, care implică costuri mari, pentru ca să salvezi ce se mai poate salva“, spunea, în acel moment, vedeta, pentru „Evenimentul zilei“.
Alte voci, însă, susţin că realitatea crizei economice nu are nicio legătură cu chestiunea în cauză şi că emisiunea „Teo Live“ era, oricum, un „balast“. Surse din interior afirmă că, de-a lungul timpului, lui Teo i s-a cerut frecvent să reducă cheltuielile prea mari, de exemplu să nu mai aducă trupe muzicale contra cost. Aceasta, în condiţiile în care emisiunea înregistra un rating scăzut, departe de momentele ei de glorie de la Antena 1 şi Pro TV: conform surselor EVZ, ratingul era foarte mic, incomparabil cu ceea ce se întâmpla la Pro TV, unde Teo se bucura de un rating între 5 şi 6 puncte.
„Nu e o decizie pripită“
Contactaţi de EVZ şi întrebaţi dacă „decizia de a nu prelungi contractul echipei are legătură cu performanţele slabe ale emisiunii sau