Kraus&Co. Sport&Casual Distribution, importatorul Reebok in Romania, va incheia acest an cu o cifra de afaceri de 9 milioane de euro, in crestere cu 12,5% comparativ cu anul precedent, pe fondul evolutiei pietei de retail si al extinderii lantului de magazine cu articole sportive. "In prezent avem 14 unitati Reebok monobrand si shop in shop si mai avem in plan deschiderea altor doua magazine in Bucuresti si Brasov, pentru care asteptam termenele de finalizare a centrelor comerciale, care momentan sunt blocate", a declarat pentru ZF Dan Tudose, Sales Manager & Marketing Coordinator in cadrul companiei, care distribuie si brandurile Northland, Protest, Sir Benni Miles si Rocawear. Magazinele Reebok deschise pana acum sunt situate in Bucuresti, Constanta, Pitesti, Cluj-Napoca si Timisoara. Investitia in 100 de metri patrati pentru un magazin deschis sub brandul Reebok ajunge la aproximativ 60.000 de euro, intr-o unitate fiind comercializate de regula 160 de modele de incaltaminte si 120 de articole de imbracaminte si accesorii. "Balanta este echilibrata pe ansamblul unui an, in conditiile in care in sezonul cald este predominanta incaltamintea, iar in sezonul rece imbracamintea", spune Tudose. Chiar daca proiectele pentru dezvoltarea numarului de magazine detinute de Kraus&Co. Sport&Casual Distribution nu vor fi sistate, cel putin pana la anul, reprezentantul companiei anunta o incetinire a consumului pe piata de retail. "Piata stagneaza inca de la inceputul anului, se vinde mult in perioada de reduceri, dar informatiile negative aparute la TV influenteaza consumatorul, chiar daca acestea nu sunt reflectate de realitatea romaneasca", explica Tudose, care admite ca turbulentele pe piata financiara vor avea ca efecte "incetinirea deschiderilor de noi centre comerciale si scaderea marjelor". Pe langa magazinele monobrand, produsele Reebok sunt prezente in unitatile mu