Un sibian care trebuia să ajungă în Nigeria reclamă că a fost dezinfomat de angajaţii Tarom şi a pierdut legătura de la München către Lagos. Sursa: Codrin Prisecaru
Un avion Tarom pleacă cu întârziere de patru ore, pasagerul este îndrumat să se îmbarce totuşi, conexiunea la un alt zbor se pierde, iar „clientul“ trebuie să aştepte patru zile cursa următoare pe banii lui. Pe scurt, aceasta este păţania unui sibian care trebuia să ajungă la locul de muncă în Nigeria. Cine este vinovat într-un astfel de caz? Pasagerul îi acuză pe angajaţii care l-ar fi dezinformat, oficialii Tarom susţin însă că şi-au respectat obligaţiile legale.
Întârziere de patru ore din motive excepţionale
În dimineaţa zilei de 10 octombrie, Vasile G. a mers la aeroportul din Sibiu, de unde trebuia să ajungă la locul de muncă din Nigeria, după două escale, la München şi la Roma.
În jurul orei de plecare, două reprezentante ale companiei Tarom au venit să anunţe că zborul este întârziat din motive excepţionale. Ştiind că biletul conţine două contracte, unul cu Tarom, celălalt cu Alitalia, Vasile a anunţat imediat despre situaţie, însă răspunsurile au fost evazive. Avionul a avut o întârziere de peste patru ore, iar bărbatului i s-a dat înainte de îmbarcare o hârtie prin care era informat că va ajunge la Roma cu ultimul zbor Alitalia. „Bun, zic eu, dar cum ajung în Nigeria? E treaba lor, a venit răspunsul, vă vor redirija cu o altă companie. Reprezentantul Tarom mi-a dat chiar propriul telefon să-mi anunţ compania de întârziere, fiindcă în Nigeria eram aşteptat de poliţia militară, pentru a fi escortat de la aeroport către locul de muncă“, povesteşte bărbatul.
În cele din urmă, Vasile a ajuns la München cu avionul Tarom, însă cursa spre Nigeria nu era decât patru zile mai târziu, deoarece biletul nu permite schimbarea companiei de zbor. „O