Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International a inregistrat o crestere de 56% a veniturilor in primele noua luni, fata de perioada similara a anului trecut, pana la 143 milioane de euro. Cu toate acestea, reprezentantii companiei au anuntat ca pentru anul 2009 vizeaza inchiderea mai multor magazine, pentru a putea face fata crizei financiare. Evolutia pozitiva a business-ului la noua luni fost determinata de cresterea cu 120% a activitatilor de distributie, dar si
Retailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International a inregistrat o crestere de 56% a veniturilor in primele noua luni, fata de perioada similara a anului trecut, pana la 143 milioane de euro. Cu toate acestea, reprezentantii companiei au anuntat ca pentru anul 2009 vizeaza inchiderea mai multor magazine, pentru a putea face fata crizei financiare.
Evolutia pozitiva a business-ului la noua luni fost determinata de cresterea cu 120% a activitatilor de distributie, dar si de majorarea cu 32% a activitatilor de retail, fata de primele noua luni ale anului trecut, a declarat Dragos Simon, presedintele Consiliului de Administratie al Flamingo International.
Retailerul se asteapta in acest an la vanzari de 200 milioane de euro, in scadere cu 5% fata de estimarile initiale, de 210 milioane de euro. Aceasta schimbare a fost detreminata de impactul psihologic pe care le-au avut mesajele privind criza financiara in randul clientilor. La aceasta se adauga si noile norme de crediatare ale BNR care fac mult mai dificla obtinerea unui credit.
Dragos Simion a declarat, de asemenea, ca Flamingo International isi schimba staregia in conditiile actuale de pe piata. Astfel, compania va sista unele investitii si va opri deschiderea unor noi locatii atat in acest an cat si in 2009. Daca initial compania viza sa ajunga la o supfrata de vanzare de 70.000 d