Lansat in Romania in august 2008, site-ul de recrutare online CareerBuilder.com.ro isi propune sa se situeze pe pozitia a treia in topul jucatorilor de pe piata de profil locala, mizand in primul rand pe popularitatea de care se bucura in peste 38 de tari si tehnologia oferita, potrivit lui Lampros Latsaras, Country Manager CareerBuilder.com.ro.
O rata de penetrare a Internetului ridicata, posibilitatea de a lucra cu companii locale mari si o piata extrem de atragatoare sunt cateva din motivele pentru care CareerBuilder a ales sa se dezvolte in Romania, a declarat, pentru Wall-Street, Lampros Latsaras (foto), unul dintre speakerii invitati la evenimentul RoNewMedia 2.0, organizat de compania de evaluare, consultanta si investitii new media F5 WebCorp.
“Am observat ca exista dificultati intrucat in unele tari oamenii nu sunt obisnuiti sa isi caute un loc de munca pe Internet. Vin din Grecia, si pot sa spun ca rata de penetrare a Internetului in Romania este mult mai mare decat in tara mea. Aici oamenii care cauta un loc de munca apeleaza frecvent la online, un lucru imbucurator pentru noi, deoarece nu intalnim o situatie similara in multe locuri in care activam”, spune Lampros Latsaras.
Folosind platforma internationala si in Romania, Latsaras considera ca tehnologia superioara reprezinta unul din avantajele site-ului de recrutare online pe care il conduce.
“Punem la dispozitia companiilor posibilitatea de a-si construi propriile site-uri de recrutare in cadrul CareerBuilder.com.ro. In plus, aceste companii pot utiliza gratis serviciul timp de un an. Pe de alta parte, incercam sa intelegem profilul candidatului roman, sa vedem cum poate gasi un job relevant. Observam astfel comportamentul sau, ce anume cauta, ce site-uri viziteaza, ce ziare sau reviste citeste, unde lucreaza, unde locuieste”, declara Latsaras.
Potrivit studiilor realizate