Porsche Romania a lansat modelul Volkswagen Golf VI pe piata autohtona si intentioneaza sa comercializeze intre 4.500 si 4.700 de unitati in 2009, ceea ce va ajuta aceasta marca sa ajunga la o cota cuprinsa intre 7 si 8% din piata. Noul Golf vine in dotarea sa ata cu motorizari pe benzina cat si diesel, toate acestea incadrandu-se in categoria euro 5. Motorizarile pe benzina includ doua variante de 1,4 si 1,6 litri, in timp ce motorizarea diesel este disponibila in varianta de 1,9 litri.
Porsche Romania a lansat modelul Volkswagen Golf VI pe piata autohtona si intentioneaza sa comercializeze intre 4.500 si 4.700 de unitati in 2009, ceea ce va ajuta aceasta marca sa ajunga la o cota cuprinsa intre 7 si 8% din piata.
Noul Golf vine in dotarea sa ata cu motorizari pe benzina cat si diesel, toate acestea incadrandu-se in categoria euro 5. Motorizarile pe benzina includ doua variante de 1,4 si 1,6 litri, in timp ce motorizarea diesel este disponibila in varianta de 1,9 litri.
De asemenea, Golf VI va fi disponibil de la jumatatea anului viitor si cu o motorizzare de capacitate mai mica: 1,2 TSI, capabila sa dezvolte o putere de 105 cai.
Potrivit lui Matei Albulescu, directorul marcii VW in cadrul Porsche Romania, tinta de vanzari in 2008 pentru noul Golf se incadreaza intre 800 si 1.000 de unitati.
Vanzarile marcii VW pe piata romaneasca au ajuns la 1.600 de unitati in luna octombrie in acest an.
Noul Golf VI vine sa-l inlocuiasca pe predecesorul sau, care potrivit lui Matei Albulescu nu se mai fabrica, iar Porsche Romania nu mai are nici unitati pe stoc. "Singurele masini disponibile sunt cele pentru care au fost efectuate deja comenzi, urmand ca acestea sa fie livrate clientilor".
Matei Albulescu a precizat ca pretul noului Golf este aproximativ similar cu cel al modelului anterior, desigur, cu mici variatii in functie de dotari.