OTV in cifre
Foto: Hotnews
Adrian Sarbu a inventat televiziunea comerciala in Romania. Silviu Prigoana a fost primul care a fructificat nisele TV – mai prestigioase, prin exit, la Realitatea TV, sau cu specific balcanic, precum Etno TV sau Taraf TV. Dan Diaconescu este, fie ca ne place, fie ca nu, ultimul mare hit de pe piata TV romaneasca, intr-o epoca in care televiziunile se bat nu pe vedete si formate, ci in cel mai bun caz pe meciuri. Dupa ce, ani de zile, a fost detestat si prea putin luat in serios, in 2007-2008, omul-OTV a devenit o voce care nu mai poate fi trecuta cu vederea in piata TV romaneasca.
400 de mii de euro pe luna, 240 de euro/GRP, planuri de mutare intr-un sediu nou si personaje care sunt consacrate pe OTV, pentru a pleca la alte televiziuni mai mari. Acesta este rezumatul OTV ca afacere, facut de Dan Diaconescu la intalnirea media HotNews.ro din data de 13 noiembrie.
Creatorul Elodiei sustine in continuare ca OTV este integral a lui si ca singura implicare a grupului media controlat de Sorin Ovidiu Vintu in afaceri se refera la vanzarile de publicitate ale postului, care au fost dublate in decursul acestui an de Media House, casa de vanzari care se ocupa si de Realitatea-Catavencu.
Diaconescu spune ca la anul va fi mai putin afectat de criza decat alte televiziuni cu clienti multinatinoali, fiindca vanzarile OTV sunt concentrate pe clienti mici, adesea autohtoni, deci un buget pierdut nu schimba fundamental datele financiare.
Diaconescu afirma ca la 1 Decembrie va lansa, pe 1 decembrie 2008, primele transmisii live in miscare, "din masini - ale noastre, ale Politiei sau ale Salvarii".
Din planurile lui mai face parte si exploatarea brandului Elodia pe internet. Alte cateva idei:
- Clientii din publicitate te obliga "uneori" la compromisuri de continut,