Circa 1,8 milioane de utilizatori prepay si aproximativ un milion de abonati ai Vodafone si-au dat acordul pana acum pentru primirea de mesaje publicitare pe telefonul mobil, sustin oficialii Vodafone Romania. Operatorul, singurul cu astfel de servicii pe piata din Romania, dar si primul care a luat o amenda pentru "spam" pe telefonul mobil, si-a extins, in aceasta toamna, cu cinci noi canale de promovare portofoliul de servicii de publicitate pe mobil.
"Pentru clientii care nu si-au dat acordul la semnarea contractului nu trimitem deloc mesaje publicitare, iar in cazul celor care au fost de acord se trimit maximum 2 mesaje pe luna. Referitor la incidentul de anul trecut, reamintim faptul ca a fost un accident, o eroare de sistem si de atunci situatia nu s-a mai repetat", a declarat vineri Lidia Solomon, Director Corporate Communications in cadrul Vodafone Romania.
Anul trecut, operatorul a fost amendat cu 6.000 lei de catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) pentru transmiterea de mesaje electronice comerciale nesolicitate pe telefonul mobil.
33% dintre utilizatorii Vodafone sunt de acord sa primeasca reclame pe telefon
Horatiu Dimulescu, manager al diviziei de Mobile Advertising sustine ca acordul clientilor este valabil doar in cazul mesajelor pe mobil, nu si pentru bannerele afisate pe internet ori pentru mesajele publicitare care vin prin intermediul notificarilor. Oricum, Vodafone si-a propus ca majoritatea mesajelor sa fie insotite de sigla portofoliului acestor servicii, respectiv AdPlus, pentru ca utilizatorii sa identifice reclamele altor companii. Potrivit acestuia, circa 33% dintre clienti si-au exprimat pana acum acordul pentru primirea unor astfel de mesaje.
"Circa 1,8 milioane de utilizatori de cartele preplatite si aproximativ un milion de ab