Cu modelul Kyron, SsangYong încearcă să atace piaţa SUV-urilor compacte. Cel mai vizat pare a fi Santa Fe-ul celor de la Hyundai.
LOOK. Geometria superioară modelului Actyon a făcut ca designul actualului Kyron să îmbrace forme relativ clasice. Rezultatul? O maşină bine vândută în Europa de Vest, în special în Italia, dar şi în Rusia. Un argument ar fi preţul. Altul ar fi motoarele Mercedes cu care sunt echipate. Aşa că, dacă facem abstracţie de câteva butoane amplasate cam aiurea – cu care la urma urmei putem să ne şi obişnuim, nu? –, de alte câteva stângăcii de design, maşina oferă destul de multe. Calităţile offroad sunt evidente şi, după ce treci de "legănările" de rigoare, specifice, le găseşti chiar confortabile. Cum la fel de confortabile sunt şi scaunele. Spaţiile sunt largi şi te îndeamnă să vezi... cât ar putea intra. Vă spunem noi: intră suficient. Nu încercaţi să o umpleţi când plecaţi în concediu, pentru că nu o să reuşiţi. Iar dacă o să reuşiţi, asiguraţi-vă că ajungeţi la un hotel unde altcineva vă urcă bagajele în cameră.
Noi am testat
Motorizare: 2.7 L/165 CP
Cutie automată
Viteză maximă: 174 km/h
Consum: 11,1/8,6/9,5
NEWS XC 60. Săptămâna trecută s-a lansat în România XC 60, al doilea SUV a mărcii Volvo. Cu preţuri cuprinse între 33.558 de euro şi 46.565 de euro, XC 60 va fi disponibil cu patru versiuni de echipare, Base, Kinetic, Momentum şi Summum, existând trei motoare disponibile, două diesel şi unul pe benzină. Toate motorizările disponibile au tracţiune 4x4. Volvo XC60 oferă în standard pachetul City Safety, un ansamblu de sisteme de siguranţă menite să reducă accidentele prin anticiparea unei eventuale ciocniri şi acţionarea frânei.
Volanul de aur. Nici nu a ajuns încă pe piaţă şi deja a câştigat un premiu: publicaţia germană Bild am