Dacia este singura marca din grupul Renault ale carei vanzari au crescut in luna octombrie, in conditiile unei peiete auto globale tot mai grav afectata de criza financiara internationala.Compania autohtona a inregistrat o crestere cu 20% a volumului total de vanzari, ajungand la 23.805 unitati in octombrie 2008, fata de 19.804 masini in aceeasi luna a anului trecut.Din totalul vanzarilor, 22.537 unitati au fost vehicule personale (+19,8%) si 1.268 vehicule comerciale usoare (+27,2%).In acelasi
Dacia este singura marca din grupul Renault ale carei vanzari au crescut in luna octombrie, in conditiile unei peiete auto globale tot mai grav afectata de criza financiara internationala.
Compania autohtona a inregistrat o crestere cu 20% a volumului total de vanzari, ajungand la 23.805 unitati in octombrie 2008, fata de 19.804 masini in aceeasi luna a anului trecut.
Din totalul vanzarilor, 22.537 unitati au fost vehicule personale (+19,8%) si 1.268 vehicule comerciale usoare (+27,2%).
In acelasi timp, rezultatele inregistrate de marca Renault pentru luna octombrie sunt in scadere cu 16,9% comparativ cu luna similara a anului 2007. Volumul vanzarilor de vehicule personale a scazut cu 18,2%.
De asemenea, pe segmentul vehiculelor comerciale usoare scaderea vanzarilor acestei marci au fost de 10,8%.
Renault Samsung Motors a raportat si ea o scadere cu 27,7% a volumului vanzarilor in luna octombrie.
Cu toate ca vanzarile Dacia au crescut, rezultatul general al grupului pentru luna octombrie a fost negativ. Vanzarile totale au ajuns la 188.118 unitati in octombrie 2008, in scadere cu 14,1% fata de aceeasi luna a anului trecut, cand au fot comercializate 218.884 masini.
In privinta rezultatelor inregistrate in perioada ianuarie - octombrie, Dacia si-a mentinut cresterea generala la un nivel de