Colierele pixelate, verighetele cu USB, gentile pe care e sic sa scrie Google, hainele desprinse din Second Life, piesele de mobilier inspirate din Sims 2 si camerele de filmat care, printr-un singur buton, descarca imaginile abia filmate direct pe YouTube sunt doar cateva dintre obiectele care s-au nascut online pentru a trai offline.
In timp ce in multe parti ale globului afacerile inseamna doar inflatie, scumpirea petrolului si eventual prabusirea pietei imobiliare, in lumea online totul se rezolva cu un strop de inovatie si infinit mai multe oportunitati.
Triumful online-ului (si al celor 1,4 miliarde de utilizatori) este atat de mare incat a inceput sa influenteze si offline-ul. Virtualul a trecut in viata reala de la comert la divertisment si de la comunicare la politica. Oameni de afaceri din diferite domenii au descoperit cum isi pot testa si promova produsele mai intai intr-o lume virtuala cu costuri mai scazute, eforturi minime si un efect aproape garantat. Urmatorul pas a fost logic - imprumutarea simbolurilor online-ului in viata de zi cu zi.
Asa au aparut "gardurile" care arata ca niste coduri de bare, colirele pixelate, verighetele cu USB, gentile pe care e sic sa scrie Google, hainele desprinse din Second Life, piesele de mobilier inspirate din Sims 2 si camerele de filmat care, printr-un singur buton, descarca imaginile abia filmate direct pe YouTube. The Houston Fence se afla la coltul strazilor Broadway si Houston din New York. Este o instalatie outdoor al carei design este inspirat de vestitul cod de bare cu ajutorul caruia americanii se pot conecta la internet de pe telefonul mobil folosind diverse retele wireless din oras. In acest caz, expozitia stradala a infatisat un fel de gard care, nu numai ca era un cod de bare, dar era unul pixelat - arata ca si cum imaginea ar f fost marita cu 500%.
"Pixelul reprezinta onl