Ofertele promoţionale înainte de sezonul soldurilor atrag mii de clienţi. Preţurile încep să „intre la apă” deja din această lună, în cadrul unor evenimente specifice, atât în Timişoara la Iulius Mall, cât şi în Budapesta sau Viena. Puţine timişorence pasionate de modă, dar mai ales de reduceri, au dormit noaptea trecută. Pentru câteva ore, magazinele din Iulius Mall le-au oferit o şedinţă-fulger de shopping, cu preţuri practicate doar în perioada soldurilor de sezon.
Peste 100.000 de oameni au răspuns invitaţiei de a-şi petrece noaptea în magazine. Organizatorii le-au pregătit concerte cu Alexandra Ungureanu&Crush, Celia, Anna Lesko şi Simplu, cu Cătălin Dezbrăcatu’ în calitate de amfitrion. „Este a treia ediţie a acestui eveniment şi, în fiecare an, a avut o tematică. „Sexy in the City” este un concept bazat pe atmosfera metropolitană”, a explicat Consuela Doboş, de la Iulius Mall.
Reducerile, mai substanţiale decât în alţi ani la acelaşi eveniment, au făcut ca o ţinută „Sexy in the city” să fie un titlu accesibil oricui. Adidas, Etam, Bigotti, Flo&Jo sau Stefanel sunt magazinele care şi-au „îndulcit” preţurile cu 20 sau chiar 30 la sută.
Turism de cumpărături
După acest tur de shopping, următoarea ocazie cu care timişorenii vor avea acces la preţuri mici vor fi soldurile de sezon, nu mai devreme însă de începutul lui decembrie.
Cel mai nou şi, cu siguranţă, cel mai practicat tip de turism este aşa-numitul „shopping trip”. Budapesta şi Viena sunt marcate cu roşu pe harta de cumpărături a româncelor. Unul dintre marile centre comerciale din Budapesta, Plaza Arena, a inventat un bonus ingenios – în fiecare miercuri a lunii, câteva zeci de magazine au, pentru o zi, reduceri de 20%. Brand-uri precum Mexx, Salamander, Hilfiger, Marc O’Polo sau Humanic participă la Miercurea de -20%.
S