Reprezentantii Porsche Romania, divizie a Porsche Holding, care reprezinta pe piata locala marcile Audi, Volkswagen, Skoda, Seat, Porsche si Bentley, spun ca proiectele nu au fost stopate. In prezent, compania are 1.160 de angajati.
"In ciuda crizei financiare, proictele noastre nu au fost oprite, ci sunt inca in derulare. Pana acum n-am stopat niciun proiect", a precizat Simona Albulescu, director resurse umane Porsche Romania, care a mai adaugat ca expansiunea pe plan local a companiei va continua la nivel de dealeri proprii.
Din 1997, cand organizatia a intrat pe piata locala, numarul angajatilor a crescut de aproape 20 de ori. Totodata, 99% din pozitiile manageriale din companie sunt ocupate in urma promovarilor din interior. Acesta este si unul dintre motivele pentru care, in 2003, la sase ani dupa intrarea pe piata, compania a initiat un program de dezvoltare a talentelor, numit Basic Lead Development, la care au participat 35 de persoane.
In prezent, in cadrul celei de-a patra editii a programului sunt inscrisi 27 de participanti, tocmai pentru ca expansiunea companiei continua, fiind nevoie in continuare de manageri bine pregatiti.
"La acest program au participat atat persoane care ocupau pozitii manageriale in companie, specialisti, dar si angajati cu potential. Unul dintre motivele initierii unui astfel de program a fost faptul ca businessul a crescut mult mai repede decat au putut sa creasca oamenii", a mai precizat Albulescu, adaugand ca, dintre oamenii implicati in program, 21 au fost avansati, patru au ramas pe aceeasi pozitie si zece au parasit compania, unii dintre ei plecand la concurenta. De asemenea, mai mult de jumatate dintre cei care au plecat aveau aceeasi pozitie cu cea din momentul in care au intrat in program.
Totodata, prin intermediul programului de dezvoltare a talentelor a fost stabilit si ceea ce i