Lexmark Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de imprimante, a inregistrat in primele noua luni din 2008 afaceri de 15,3 milioane euro, la acelasi nivel cu perioada similara a anului trecut.
Cifra de afaceri inregistrata de companie in 2007 a fost de 23 milioane euro, in crestere cu 35 - 40% fata de 2006.
Pentru 2008, Branch Manager-ul companiei, Daniel Stefan, spune ca nu are in plan cresterea afacerilor, dorind ca acestea sa se mentina cel putin la nivelul celor de anul trecut.
Insa, data fiind situatia mondiala actuala, Daniel Stefan spune ca, daca si clientii companiei vor fi afectati de efectele situatiei economice prezente, atunci si Lexmark va fi afectata, insa nu intr-o perioada imediat urmatoare.
Reprezentanta CEEmark Romania s-a lansat in 2001, cand avea doar doi angajati si a ajuns ca, in prezent, sa aiba 12. Potrivit Branch Manager-ului CEEmark, se ia in considerare ca aceasta companie sa devina reprezentanta locala a Lexmark si sa-si schimbe denumirea, la fel cum s-a intamplat anul trecut cu Cehia si Slovacia.
Legat de vanzarile efectuate luna trecuta, acesta mentioneaza ca “octombrie a fost o luna buna”, insa, din cauza situatiei prezente, este posibil ca trimestrul patru al acestui an sa fie vizibil afectat, iar vanzarile sa scada pe fondul unui trend general, in ciuda sezonului sarbatorilor de iarna care se apropie. Pentru 2009, Stefan nu a facut nici o estimare.
Lexmark si mediul inconjurator: De la produse de calitate, la grija pentru mediu
Planurile companiei vizeaza optimizarea continua a politicilor si programelor de mediu pentru care Lexmark implementeaza cele mai bune si mai putin costisitoare practici de conservare a energiei, de utiluzare eficienta a apei si de reducere a cantitatii de deseuri.
De aceea, Beatrice Marneffe, Director Sustainble and Government Affairs