Cei 160 de expozanti au prezentat produse in valoare de aproximativ 1,2 milioane de euro, cel mai scump "gadget" fiind un televizor cu plasma de 2,6 metri care costa circa 60.000 de euro.
Valoarea produselor expuse in cadrul HiFiarena, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate solutiilor audio-video pentru home entertainment din Romania, ramane neschimbata fata de editia de anul trecut a expozitiei, care a atras 2.600 de vizitatori. Organizatorii evenimentului, compania Expotek, se asteapta ca 3.000 de romani sa viziteze targul anul acesta.
Insa, cu o zi inainte de inchiderea evenimentului, expozantii aveau pareri impartite asupra impactului pe care targul l-a avut asupra propriilor vanzari. Unul dintre acestia a precizat ca a observat un numar mult mai mare de vizitatori comparativ cu editia anterioara, precum si un public mai educat, care stie ce cauta si ce sa intrebe.
Alt expozant mentiona ca interesul consumatorilor s-a pastrat, numarul acestora nefiind semnificativ mai mare - "Am vazut insa foarte multi tineri, pe langa publicul 'traditional' al acestui gen de expozitie, care are o varsta mai inaintata".
Expotek, care organizeaza si CERF, cel mai mare targ IT din Romania, nu a finalizat un bilant al numarului total de vizitatori. Adriana Negulescu, directorul de vanzari al companiei, este increzatoare insa ca se va atinge obiectivul propus.
Panasonic Romania, producatorul televizorului cu plasma de 60.000 de euro, a vandut doua unitati chiar inaintea debutului HiFiarena, unul dintre produse fiind achizitionat de catre Aeroportul Henri Coanda, potrivit reprezentantilor Asesoft Smart, distribuitor de produse Panasonic. Asesoft Smart este divizia audio-video a grupului Asesoft, controlat de omul de afaceri Sebastian Ghita. Oficialii Panasonic Romania au mai spus ca au comercializat pe parcusul anului trecut sapte astf