Industria auto, pe marginea prăpastiei, cere o infuzie urgentă de capital statal: 25 de miliarde. Ideea întimpină opoziţie, în special în rândul republicanilor din Senat. Industria auto, pe marginea prăpastiei, cere o infuzie urgentă de capital statal - 25 de miliarde. Ideea întimpină opoziţie, în special în rândul republicanilor din Senat. „Nu mai fac maşini bune, ca altădată; au lucrători buni, dar şefii nu sunt la înălţime; nu inovează aceste companii, sunt, într-un sens, dinozauri", explică senatorul Richard Shelby. Un coleg al său, exprimând consensul minorităţii republicane, argumenta că banii contribuabilului n-ar face decât să amâne inevitabilul. „Celor care spun, cu o uşurinţă nepermisă, hai să lăsăm industria auto să falimenteze, le răspund că asta ar însemna o suferinţă în plus pe care o economie deja extrem de slăbită n-o mai poate îndura", contracara deputatul democrat Barney Frank.
Preşedintele-ales e de aceeaşi părere: „Prăbuşirea totală a industriei auto ar fi, în contextul actual, un dezastru pentru cei direct afectaţi şi pentru întreaga economie" declara, într-un interviu televizat, Barack Obama. Soarta e crudă pentruGeneral Motors,Chrysler şi Ford. În legislativ, cei în favoarea ajutorului au majorităţi fragile, iar preşedintele Bush, care are ultimul cuvânt, nu este, la această oră, în favoarea ideii. SUA; Radu Tudor 17 Noiembrie 2008 (12:00)
Industria auto, pe marginea prăpastiei, cere o infuzie urgentă de capital statal: 25 de miliarde. Ideea întimpină opoziţie, în special în rândul republicanilor din Senat. Industria auto, pe marginea prăpastiei, cere o infuzie urgentă de capital statal - 25 de miliarde. Ideea întimpină opoziţie, în special în rândul republicanilor din Senat. „Nu mai fac maşini bune, ca altădată; au lucrători buni, dar şefii nu sunt la înălţime; nu inovează aceste companii, sunt, într-un sens, dinozauri", explică