Marinarii de pe slepul "Andreea", apartinind firmei brailene "Comision Trade", nu au avut nici o sansa de supravietuire, in urma coliziunii produse vineri, 14 noiembrie, in jurul orei 10.30, cu convoiul de barje austriac "Linz". Aceasta este concluzia la care s-a ajuns, ieri dimineata, dupa ce o a treia echipa de scafandri a reusit sa ajunga la epava slepului. "Impactul a fost atit de puternic incit nava noastra nu mai are cabina. Practic, puntea a fost maturata de la un capat la altul, iar acum nava arata ca o barca", ne-a declarat Florin Cirligea, candidat PD-L la alegerile parlamentare si administrator al firmei "Comision Trade". In cadrul unui interviu telefonic acordat reporterului nostru, Cirligea, care ieri dupa-amiaza inca se mai afla in judetul Calarasi, in zona kilometrului fluvial 357, unde s-a produs tragedia, s-a declarat convis ca vina apartine echipajului impingatorului austriac. "Exista inregistrari ale apelurilor radio facute de marinarii nostri, care le cereau austriecilor sa se opreasca. Ai nostri aveau prioritate sa treaca prin acea zona, deoarece navigau in aval, insa convoiul "Linz" nu a respectat in nici un fel regulile de navigatie. La un moment dat, capitanul slepului a strigat: "Opriti motoarele, ca va urcati pe noi!", dar austriecii au mers inainte si i-au izbit in plin. Va dati seama ce impact a fost acolo, din moment ce cabina slepului, care era facuta din tabla de 6 milimetri, a fost strivita ca o coaja de ou?!", ne-a spus Cirligea. Acesta si-a exprimat indignarea ca echipajul convoiului austriac a fost lasat sa-si continue cursa, simbata dupa-amiaza, dupa ce a dat declaratii la Procuratura. "Daca am fi facut noi asa ceva intr-o tara straina, n-am fi fost lasati sa ne miscam un metru, pina la terminarea anchetei. Pe ei, bravii nostri anchetatori i-au lasat sa plece, pur si simplu". Cirligea este complet nemultumit si de felul cum au decu