URSUS Breweries, cel de-al doilea jucator de pe piata berii dupa cota de piata detinuta, dupa Heineken Romania, a avut in prima jumatate a acestui an financiar (perioada aprilie-septembrie) o cota de piata de 26,3%, castigand aproape un procent fata de martie anul acesta, cand producatorul detinea 25,4% din piata berii, potrivit datelor companiei care citeaza studii ale companiei de cercetare MEMRB. Acest avans a fost determinat de cresterile inregistrate de brandurile din portofoliu (Peroni si-a dublat vanzarile, iar vanzarile marcilor Timisoreana, Ciucas si Stejar au crescut cu 31%, 19%, respectiv 32%). Ursus Breweries ar putea trece pragul de 300 mil. euro la finalul acestui an, dupa ce a finalizat primul semestru cu un avans de 24% al vanzarilor.
URSUS Breweries, cel de-al doilea jucator de pe piata berii dupa cota de piata detinuta, dupa Heineken Romania, a avut in prima jumatate a acestui an financiar (perioada aprilie-septembrie) o cota de piata de 26,3%, castigand aproape un procent fata de martie anul acesta, cand producatorul detinea 25,4% din piata berii, potrivit datelor companiei care citeaza studii ale companiei de cercetare MEMRB. Acest avans a fost determinat de cresterile inregistrate de brandurile din portofoliu (Peroni si-a dublat vanzarile, iar vanzarile marcilor Timisoreana, Ciucas si Stejar au crescut cu 31%, 19%, respectiv 32%). Ursus Breweries ar putea trece pragul de 300 mil. euro la finalul acestui an, dupa ce a finalizat primul semestru cu un avans de 24% al vanzarilor.