Liderii celor trei companii auto din Detroit si cei ai sindicatului United Automobile Workers (UAW) vor merge la Washington pentru a-si sustine cauza unui ajutor guvernamental, insa fara sprijinul opiniei publice.General Motors, Ford si Chrysler au inceput in ultima perioada sa piarda sprijinul presei americane precum si a formatorilor de opinie, din cauza unor greseli strategice ale acestor companii.Potrivit analistilor, pozitia celor din Dteroit a avut mult de suferit din cauza faptului
Liderii celor trei companii auto din Detroit si cei ai sindicatului United Automobile Workers (UAW) vor merge la Washington pentru a-si sustine cauza unui ajutor guvernamental, insa fara sprijinul opiniei publice.
General Motors, Ford si Chrysler au inceput in ultima perioada sa piarda sprijinul presei americane precum si a formatorilor de opinie, din cauza unor greseli strategice ale acestor companii.
Potrivit analistilor, pozitia celor din Dteroit a avut mult de suferit din cauza faptului ca in ultimii ani cele trei companii s-au luptat cu indarjenie impotriva unui demers al Congresului de crestere a standardelor pentru economia combustibilului.
In acea vreme, soferii din SUA se confruntau cu o crestere continua a pretului la benzina si in acelasi timp, au inceput sa aiba un comportament din ce in ce mai constiincios in privinta consumului de carburant.
Cu toate acestea, companiile din Detroit au castigat "batalia" din 2005, atunci cand 67 de senatori au ssutinut argumentele potrivit carora Ford GM si Chrysler nu dispuneau de tehnologia necesara pentru a atinge noile standarde propuse.
Mai mult, constructorii din Detroit au inceput sa intampine rezistenta si din partea senatorilor, care sunt nemultumiti de incapacitatea lor de a produce autovehicule similare lui Toyota Prius, construit exclusiv in varianta hi