Salonul de Vehicule Comerciale a constituit prilejul oportun pentru firma Fiat de a anunţa bilanţuri pozitive de profit şi vânzări, în ciuda accentuării crizei economice.Fiat a avut cu ce să se laude în acest an, primind al doilea premiu consecutiv de Van of the year. Pe de altă parte, vânzările au crescut Fiat Profesional fiind unul dintre liderii unui segment în continuă creştere, acela de vehicule comerciale uşoare.
Standul Fiat Professional de la Salonul Auto de la Hanovra este un stand împărţit în trei segmentei principale. În sectorul "100% Professional" au fost expuse opt vehicule vopsite în culoarea verde deschis.Două premii consecutive la un standVedeta standului s-a dovedit a fi noul Fiorino, câştigător al titlului "Van of the year" 2009.
Vehiculul a fost conceput pentru a îndeplini dorinţele celor care doreau un Van compact, economic şi uşor de parcat. Noul Fiorino a fost conceput pentru a redefini standardele segmentului 1B.
Un alt exponat important a fost noul Ducato, adus la Hanovra în două variante: un Maxi Panel Van, cu ampatament lung şi acoperiş supraînălţat, echipat cu motor de 2,3 litri, şi un Panorama cu nouă locuri şi ampatament mediu echipat cu motorul de 3 litri. Vehiculele sunt echipate cu sistemul "Blue&MeTM Nav", un sistem de navigaţie eficient care oferă acces şi la nişte servicii telematice simple.
Printre vehiculele din această secţiune a standului s-a numărat şi noul Scudo, prezent în două versiuni.
Născut din parteneriatul industrial dintre Fiat şi PSA Peugeot-Citroën, noul Scudo este predecesorul unui model de mare succes, cu peste 350.000 unităţi vândute începând cu 1995.
Prin premiul câştigat anul trecut, cel de "Van of the year 2008", modelul îşi confirmă abilităţile în performanţă, manevrabilitate şi confort de primă clasă alături de fiabilitatea şi profitabilitatea tipică unui vehicul comercial uşor.