Închirierea spaţiilor comerciale din Cocor Luxury Store va genera venituri anuale de nouă milioane de euro
Clienţii vizaţi sunt cei cu venituri lunare de peste 4.500 de euro
Cea mai mare faţadă media din Europa, instalată pe o singură clădire, Cocor Chanel, va fi inaugurată în mai puţin de două săptămâni, pe 1 decembrie. Faţada de pe magazinul Cocor Luxury Store va avea 13 ecrane LED HD, cu o suprafaţă de difuzare de 565 de metri pătraţi. Ecranul gigant a costat circa patru milioane de euro. Jumătate din timpul de emisie va conţine spoturi publicitare, iar restul va fi ocupat de informaţii financiare, din trafic, din mediul cultural, dar şi transmisiuni în direct.
Un client sigur al noului magazin este chiar Dan Bărbulescu, preşedintele consiliului de administraţie a companiei Cocor Bucureşti. Cel care va plăti şi facturile. „Factura totală la electricitate va fi de 3.000 de euro pe lună”, ne-a spus el. În comparaţie cu veniturile din închirierea celor 10.000 de metri pătraţi, această factură va fi nesemnificativă.
Chiria medie pe care o vor plăti brandurile de renume, precum Dior, Chanel sau Armani este de 75 de euro pe metru pătrat. Lunar, încasările din chirii vor ajunge la 750.000 de euro, iar anual la nouă milioane de euro. Perioada de criză nu îl sperie pe Bărbulescu, care crede că oamenii cu bani din România nu vor renunţa să îşi mai cumpere lucruri scumpe, mizând în special pe cei cu venituri mari. „130.000 de români din toată ţara au microîntreprinderi care generează venituri de cinci miliarde de euro pe an. Salariul acestora este în jur de 4.500 de euro”, spune Bărbulescu.
Numărul cumpărătorilor unici este estimat la 7.500 anual. Existenţa unui magazin dedicat oamenilor cu bani este explicată şi în prezentarea proiectului, pe site-ul acestuia, care începe cu o teorie care circulă pe Wall Street: „Când se scurtează t