Centrul de cumpărături a fost inaugurat în urma unei investiţii de 56 milioane de euro. Primul proiect de retail modern din Republica Moldova, Shopping MallDova, şi-a deschis porţile printr-o inflaţie de mărci celebre. Nu mai puţin de 25 de magazine deschise în cel mai mare complex de cumpărături din Chişinău sunt în premieră pe piaţa de retail din Moldova. Debenhams, Koton, Lacoste, Polo Garage, Swarovski, Pepe Jeans, Mothercare sunt doar câteva din brandurile care îi vor atrage pe cei aproximativ 20.000 de vizitatori zilnici. Cele 100 de magazine, câte funcţionează în cadrul centrului de cumpărături, se desfăşoară pe o suprafaţă închiriabilă de 25.000 de metri pătraţi. Suprafaţa totală a complexului este de 70.000 de metri pătraţi.
Afaceri româneşti în Moldova
Investiţia în Shopping MallDova a reprezentat cea mai mare sumă alocată de compania Anchor pentru un mall până în prezent. Aceasta se cifrează la aproximativ 56 de milioane de euro. “Această investiţie demonstrează angajamentul nostru pe termen lung în Chişinău”, a declarat Ali Capa, membru în Consiliul de administraţie al Lemi Invest. Lemi Invest este dezvoltatorul centrului comercial. Compania este o societate mixtă dintre Leogrant, unul dintre cei mai mari dezvoltatori imobiliari din Republica Moldova, şi Anchor Grup, parte din grupul de companii Fiba Holding.
Pe lângă nume celebre la nivel internaţional din industria de fashion, în Shopping MallDova a fost deschis şi primul magazin House of Art din afara României. Brandul este cea mai mare reţea românească de magazine de confecţii.
Şi grupul RTC, controlat de omul de afaceri Octavian Radu, este prezent în primul mall de peste Prut cu nu mai puţin de şapte branduri.
Divizia de fashion, Rafar, a deschis şase magazine. Debenhams, Olsen, Sacoor Brothers, Forever 18, Bijoux Terner şi J. Press