De la inceputul anului in curs, brailenii s-au prezentat la Registrul Auto Roman (RAR), pentru prima inmatriculare pe teritoriul Romaniei, cu peste 9.000 de autoturisme second-hand achizitionate in afara tarii. Multi dintre acestia s-au bucurat degeaba ca si-au cumparat masini mai ieftine, deoarece din cauza defectiunilor, au fost respinse la inspectia tehnica si au avut nevoie de reparatii costisitoare, pentru a putea fi inmatriculate. Dupa cum ne-a informat inginerul Adrian Dragu, inspector de trafic in cadrul RAR Braila, 25% dintre autovehiculele la mina a doua aduse din Uniunea Europeana au fost respinse la prima inspectie pentru inmatriculare. "Ca sa poata fi inscrise in circulatie, aceste autoturisme au avut nevoie de reparatii. Masinile cu defectiuni la directie, sistemul de frinare, precum si emisiile de noxe neconforme sint respinse. Posesorul lor trebuie sa le repare la reprezentanta marcii iar, in general, daca a luat masina cu 1.000 de euro, trebuie sa mai plateasca 3 - 4.000 euro in service, pentru a putea trece de inspectia RAR. Chiar daca par ieftine la inceput, autovehiculele rulate implica astfel de cheltuieli neluate in calcul de cei care le achizitioneaza. Din pacate, in ultima perioada se aduc de afara masini tot mai "obosite", fiindca tot ce a fost bun s-a cumparat deja", ne-a mai declarat ing. Adrian Dragu.
De la inceputul anului in curs, brailenii s-au prezentat la Registrul Auto Roman (RAR), pentru prima inmatriculare pe teritoriul Romaniei, cu peste 9.000 de autoturisme second-hand achizitionate in afara tarii. Multi dintre acestia s-au bucurat degeaba ca si-au cumparat masini mai ieftine, deoarece din cauza defectiunilor, au fost respinse la inspectia tehnica si au avut nevoie de reparatii costisitoare, pentru a putea fi inmatriculate. Dupa cum ne-a informat inginerul Adrian Dragu, inspector de trafic in cadrul RAR Braila, 25% dintre a