Un parteneriat de afaceri profitabil şi continua consolidare a brandului sunt pårghiile care i-au permis ploieşteanului Bogdan Niţu (30 de ani) să-şi aducă firma de comunicare online, Webstyler, la o cifră de afaceri de un milion de euro. Deşi pare greu de crezut, primii paşi în lumea businessului i-a făcut pe vremea cånd era elev în clasa a VII-a. Împreună cu cei doi fraţi ai săi, înregistra casete cu jocuri de calculator (pentru HC-uri) pe care le vindeau în cons
Un parteneriat de afaceri profitabil şi continua consolidare a brandului sunt pårghiile care i-au permis ploieşteanului Bogdan Niţu (30 de ani) să-şi aducă firma de comunicare online, Webstyler, la o cifră de afaceri de un milion de euro.
Deşi pare greu de crezut, primii paşi în lumea businessului i-a făcut pe vremea cånd era elev în clasa a VII-a. Împreună cu cei doi fraţi ai săi, înregistra casete cu jocuri de calculator (pentru HC-uri) pe care le vindeau în consignaţii din mai multe oraşe, cum ar fi Piteşti, Buzău sau Ploieşti. „Afacerea a fost iniţiată de fratele meu mai mare, dar m-am implicat şi eu în această iniţiativă. A durat aproape un an şi jumătate, pånă cånd au apărut primele PC-uri 286 şi lumea a renunţat la jocurile pe casete“, îşi aminteşte antreprenorul.
Nu au contat atåt banii cåştigaţi, cåt mai ales primele învăţăminte trase. În primul rånd, a învăţat, din asocierea cu fraţii săi, că în afaceri este bine să ai parteneri. În al doilea rånd, a înţeles cåt de important este un brand puternic pentru dezvoltarea afacerii, concluzia fiind trasă după ce au ales să distribuie jocurile sub marca Light House, iar vånzările au început să crească foarte repede.
Acea primă experienţă avea să îl determine să se îndrepte decisiv spre antreprenoriat. „Cånd am venit la facultate, la Bucureşti, m-am angajat la o tipografie. Doi ani am făcut DTP şi design grafic. De acolo, am int