Elgeka-Ferfelis Romania, una dintre cele mai mari firme de distributie din sectorul bunurilor de larg consum, mizeaza pe afaceri de peste 100 mil. euro anul viitor, in crestere cu aproape 37% fata de 2008, datorita parteneriatelor nou incheiate in acest an.
"Companiile SSL, Aroma, Energizer si 3M vor contribui cu mai mult de 20 de milioane de euro la cifra de afaceri a companiei in 2009", au declarat reprezentantii Elgeka-Ferfelis Romania.
In urma demararii parteneriatelor cu cei patru producatori in a doua jumatate a acestui an, distribuitorul a adaugat in portofoliu branduri precum Durex, Scholl, Astera, Energizer (baterii) sau Scotch Brite (produse pentru intretinerea locuintei).
Portofoliul de produse distribuite mai cuprinde marci precum Cream Line (dulciuri) sau Vegeta (baze de mancaruri).
Anul trecut, Elgeka-Ferfelis a incetat parteneriatul cu producatorul Pan Group, unul dintre principalii jucatori de pe piata de panificatie, insa a adaugat pe lista furnizorilor alte doua companii, Kimberly Clark si Wilkinson Sword.
Kimberly Clark este producatorul servetelelor Kleenex, in timp ce englezii de la Wilkinson Sword concureaza direct cu Gillette, divizie a gigantului Procter & Gamble.
Cifra de afaceri bugetata de compania Elgeka-Ferfelis pentru acest an este de 73 mil. euro, in crestere fata de valoarea de 57 mil. euro raportata pe 2007.
"Din punctul nostru de vedere, efectele crizei internationale vor fi resimtite mai puternic in prima parte a anului viitor, cand ar putea sa apara scaderi in bugetul populatiei destinat pentru bunurile de larg consum. In momentul de fata, principalul efect al crizei resimtit de catre noi este reprezentat de costul mai ridicat al finantarilor", a declarat Ioannis Ferfelis, directorul general al Elgeka-Ferfelis Romania.
In prezent, distribuitorul opereaza 12 filiale la nivel local, avand