Preţul maşinilor scade, iar numărul şi valoarea discounturilor din ofertele de vånzare cresc. Cele mai atractive promoţii din noiembrie ajung la 2.500 de euro. Nu uitaţi, însă, să luaţi în calcul şi costurile de exploatare. Piaţa autohtonă de autoturisme trece printr-un moment dificil, însă ceea ce pentru comercianţi este un moment greu de gestionat se demonstrează a fi o perioadă excelentă pentru achiziţionarea unui automobil de către cei care au bani lichizi şi nu
Preţul maşinilor scade, iar numărul şi valoarea discounturilor din ofertele de vånzare cresc. Cele mai atractive promoţii din noiembrie ajung la 2.500 de euro. Nu uitaţi, însă, să luaţi în calcul şi costurile de exploatare.
Piaţa autohtonă de autoturisme trece printr-un moment dificil, însă ceea ce pentru comercianţi este un moment greu de gestionat se demonstrează a fi o perioadă excelentă pentru achiziţionarea unui automobil de către cei care au bani lichizi şi nu sunt nevoiţi să apeleze la bănci sau companii de leasing. Pentru a menţine un nivel mulţumitor al vånzărilor în această perioadă, dealerii autohtoni sunt nevoiţi să-şi atragă clienţi prin oferte substanţiale. „Trebuie să facem tot posibilul să diminuăm efectele crizei, incluzånd aici şi acceptarea unor marje de profit mai mici din partea tuturor companiilor implicate“, îndeamnă Constatin Stroe, preşedintele Asociaţiei Constructorilor de Automobile din Romånia (ACAROM).
„Mărinimia“ comercianţilor se observă de la o poştă, în ultimele săptămåni. Şi totuşi, cumpărătorii se arată reticenţi, aşteptånd reduceri şi mai mari ale preţurilor. O strategie destul de bună, dar care nu se aplică în toate cazurile. Sunt modele aflate acum în oferte ale căror marje de profit nu mai permit scăderi ale preţului, şi altele care vor ieşi curånd de pe piaţă, lăsånd locul unor noutăţi mai costisitoare. Este cazul uneia dintre cele mai bune pro