Amatorii de tehnologie, dar şi cunoscătorii în materie de sunet şi imagine, s-au delectat săptămåna trecuta la HIFIarena. Sisteme audio de mii de euro şi produse premiate la nivel internaţional au atras şi curioşi, dar şi experţi. Muzică de calitate, cele mai performante sisteme audio, imagini năucitoare şi cele mai noi plasme. Este, pe scurt, atmosfera de la HIFIarena, care a adunat şi anul acesta 160 de mărci de renume. Noutăţile, sunt, fără îndoială, pe placul cu
Amatorii de tehnologie, dar şi cunoscătorii în materie de sunet şi imagine, s-au delectat săptămåna trecuta la HIFIarena. Sisteme audio de mii de euro şi produse premiate la nivel internaţional au atras şi curioşi, dar şi experţi.
Muzică de calitate, cele mai performante sisteme audio, imagini năucitoare şi cele mai noi plasme. Este, pe scurt, atmosfera de la HIFIarena, care a adunat şi anul acesta 160 de mărci de renume. Noutăţile, sunt, fără îndoială, pe placul cunoscătorilor, dar cåt de avizat este publicul din Romånia şi cåt de bine primeşte noile tehnologii?
„Clienţii s-au educat foarte mult, mai ales publicul de la HIFIarena“, observă Alexandru Mina, Advertising & Communication Coordinator la Panasonic Romånia. „Este un public specializat, cunoscător. Ştie ce vrea, ştie ce caută“. Dar, mai spune el, şi publicul larg a învăţat foarte mult în ultimul timp: înainte de a merge în magazin, cumpărătorii se documentează pe internet, citesc reviste de specialitate, iar ca rezultat, acum fac mult mai bine diferenţa între plasmă şi LCD. Iar acest lucru se vede în creşterea foarte mare înregistrată de vånzările de plasme, cărora pånă acum li se reproşau tot felul de „probleme inventate“. Creştere şi în volum, dar şi în dimensiuni. „Dacă anul trecut vindeau foarte bine diagonalele de 37 de inci, anul acesta se vånd foarte bine cele de 42 de inci“, spune Mina.
Acelaşi lucru începe să s