"A început azi şi din fericire s-a terminat tot azi", a declarat directorul executiv al Vermillion Federal Credit Union, Jane Mount după ce banca sa a fost ţinta unei operaţiuni de tip phishing.
O operaţiune de tip phishing prin telefon şi care şi-ar avea originea în România a afectat marţi banca Vermillion Federal Credit Union din SUA. Ecrocii le-au cerut clienţilor informaţii pentru accesarea conturilor, a anunţat instituţia citată de publicaţia locală Volante Onlineşi Mediafax. Strategia folosită, cunoscută sub numele de phishing, presupune apelarea unor numere de telefon care încep cu prefixuri de la 624 până la 677, ultimele patru cifre fiind alese în mod aleatoriu, a precizat Mount. Escrocii solicită clienţilor numărul de cont de la Verillion Federal Credit Union, format din 16 cifre, şi codul pin sub pretextul că aceştia trebuie să-şi reactiveze contul. Aceste informaţii facilitează folosirea conturilor, dar banca a blocat accesul neînregistrându-se asftel nici o pagubă, a adăugat directorul. "Nu cerem niciodată numărul de cont pentru că îl avem deja", a menţionat Mount. "Nu numai noi, dar nici o instituţie financiară nu vă va cere numărul de cont", a adăugat ea.
Jane Mount, care colaborează pentru a depista apelurile telefonice cu poliţia din oraşul Vermillion şi cu Biroul Procurorului General, realizează o listă cu numerele de telefon. Ea a cerut ca aceste numere să fie transmise băncii sau poliţiei.
"A început azi şi din fericire s-a terminat tot azi", a declarat directorul executiv al Vermillion Federal Credit Union, Jane Mount după ce banca sa a fost ţinta unei operaţiuni de tip phishing.
O operaţiune de tip phishing prin telefon şi care şi-ar avea originea în România a afectat marţi banca Vermillion Federal Credit Union din SUA. Ecrocii le-au cerut clienţilor informaţii pentru accesarea contu