Grupul hotelier francez Accor a decis trecerea mai multor unităţi Sofitel sub brandul Pullman. În Romånia, procesul va avea loc începånd cu 1 ianuarie 2009. Sofitel, clasificat la patru stele, este unul dintre cele mai cunoscute hoteluri din Bucureşti, fiind primul brand internaţional intrat pe piaţa locală. La mai bine de 14 ani de la deschiderea primei unităţi în Capitală, numele Sofitel va dispărea de pe frontispiciul singurului hotel din Romånia afiliat aceste
Grupul hotelier francez Accor a decis trecerea mai multor unităţi Sofitel sub brandul Pullman. În Romånia, procesul va avea loc începånd cu 1 ianuarie 2009.
Sofitel, clasificat la patru stele, este unul dintre cele mai cunoscute hoteluri din Bucureşti, fiind primul brand internaţional intrat pe piaţa locală. La mai bine de 14 ani de la deschiderea primei unităţi în Capitală, numele Sofitel va dispărea de pe frontispiciul singurului hotel din Romånia afiliat acestei reţele, pentru a face loc unui brand aparţinånd tot grupului francez Accor, Pullman. Reprezentånd o reţea formată din 35 de hoteluri, Pullman este un concept care se adresează turismului de afaceri. Toate unităţile sunt dotate în consecinţă: internet wi-fi de mare viteză, fax, calculatoare, scanner şi orice altceva ce ar putea fi util unui businessman.
Dar cum se explică decizia francezilor? „Toate hotelurile Sofitel din lume puteau fi transformate în unităţi de cinci stele, dar s-au analizat oportunităţile pieţei, mai ales că preţurile de cazare la un hotel de cinci stele variază între 250 şi 300 de euro pe noapte“, explică Bruno Vinette, director general al hotelului Sofitel din Bucureşti. „Acolo unde au existat asemenea oportunităţi, brandul a fost păstrat, dar clasificarea a fost ridicată la cinci stele. Însă acolo unde piaţa nu avea nevoie de o unitate de acest tip s-a optat pentru trecerea sub brandul Pullman“, continu