Urmånd modelul Microsoft, IBM, Apple sau Vodafone, companiile locale vor avea ocazia să îşi promoveze produsele şi serviciile într-un oraş virtual, parte din cea mai celebră comunitate online din lume, Second Life. Ateneul, Muzeul de Artă, Hotelul Hilton, Cafeneaua Turabo sau Biblioteca Centrală Universitară sunt doar cåteva dintre obiectivele turistice pe care utilizatorii Second Life le vor găsi peste două săptămåni în Bucureştiul Virtual. Programul realizeaz
Urmånd modelul Microsoft, IBM, Apple sau Vodafone, companiile locale vor avea ocazia să îşi promoveze produsele şi serviciile într-un oraş virtual, parte din cea mai celebră comunitate online din lume, Second Life.
Ateneul, Muzeul de Artă, Hotelul Hilton, Cafeneaua Turabo sau Biblioteca Centrală Universitară sunt doar cåteva dintre obiectivele turistice pe care utilizatorii Second Life le vor găsi peste două săptămåni în Bucureştiul Virtual. Programul realizează online o lume virtuală 3D, aproape în totalitate cu contribuţia utilizatorilor săi. Accesånd copia oraşului, utilizatorii vor putea, prin avatarurile lor (reprezentarea unui vizitator în 3D - n.r.), să admire picturile din interiorul Muzeului de Artă al Romåniei sau să facă un shopping în magazinele hotelului Hilton.
Demersul transpunerii Capitalei în lumea virtuală îi aparţine Aurei Tatu, directorul Chase Corp. În această vară, ea a participat la reconstituirea virtuală a Romei, iar în urma acestei experienţe, dar şi a cunoştinţelor acumulate de-a lungul ultimilor ani, a decis să construiască un Bucureştiul Virtual, proiect ale cărui costuri se ridică la circa 30.000 de euro anual. „Diferenţa constă în faptul că Roma şi-a propus doar reunirea comunităţii locale, în timp ce noi dorim să construim un brand. Bucureştiul Virtual este menit să aducă beneficii de imagine Capitalei“, explică Aura Tatu.
Punerea pe piaţă a proiectulu