Mai mulţi bucureşteni susţin că au de plătit facturi astronomice la RCS-RDS, cu toate că nu au vorbit niciodată pe acele numere, iar unii nici măcar nu au primit telefoane mobile. Sursa: EVZ
Loredana S., din Capitală, reclamă că a primit o factură de 900 de lei de la RCS-RDS la un telefon mobil, deşi nu a vorbit de pe acel număr şi nu a solictat telefonul. Mai mult decât atât, tânăra susţine că numărul pentru care i s-a întocmit factura nu coincide cu cel care i-a fost repartizat.
În situaţii similiare sunt alte zeci de bucureşteni, unii dintre ei având de plătit şi 2.200 de lei fără să fi văzut vreodată vreun telefon mobil de la RCS. Cei care refuză să plătească aceste facturi astronomice sunt puşi în situaţia de a li se sista telefonul fix, cablul şi internetul.
Telefon „repartizat“ prin portarul blocului
„La începutul verii, am primit de la portarul blocului unde locuiesc un pachet care avea în el un telefon de la RCS. L-am pus în dulap cu gândul să-l restitui pentru că nu mai aveam nevoie de încă un mobil. Din păcate, nu am avut timp să-l dau înapoi“, ne-a povestit Loredana.
Tânăra spune că pe 3 octombrie s-a dus la casieria RCS-ului din Vitan să plătească, ca în fiecare lună, cablul, internetul şi telefonul fix. „La ghişeu, am avut un şoc: «Aveţi de plătit 900 lei telefonul mobil», mi-a spus casiera. Eu aproape uitasem de telefonul mobil pe care l-am primit de la ei, fără ca eu să semnez vreun act pentru primirea lui“, susţine tânăra.
A fost îndrumată de casieră să vorbească cu cei de la Relaţii cu Publicul. Pe desfăşurătorul primit, nu a recunoscut niciun număr. „Le-am spus asta, însă au început să ţipe isteric la mine. «Aveţi telefonul, aţi vorbit şi nu vreţi să plătiţi»“, îşi aminteşte Loredana.
Încurcătură între numere
Tânăra a blocat telefonul mobil şi a