Gama de motorizari pentru modelul de clasa medie Mazda va fi completata incepand cu primul trimestru al anului viitor de un nou motor diesel de 2,2 litri, in trei versiuni de putere, de 125 CP, 163 CP si 185 CP, care va inlocui actualul motor de 2,0 litri si 140 CP. Oficialii Mazda estimeaza ca modelul Mazda6 in versiunea intermediara TE Plus, cu motorizarea de 163 CP va vea un pret de 25.990 de euro cu TVA inclusa. Obiectivul Mazda include majorarea cotei de piata pentru Mazda6 in segmentul mediu de la 2,9% in 2008 la 3,5% in 2009, echivalentul a 450 de masini in 2008 si 600 in 2009. Compania estimeaza ca 66% din vanzarile modelului Mazda6 vor fi echipate cu motorizari diesel, 44% dintre vanzari reprezentand versiunea de 163 CP. Targetul Mazda pe piata locala pentru 2008 este de 2.700 de masini, fata de aproape 1.000 in 2007.
Gama de motorizari pentru modelul de clasa medie Mazda va fi completata incepand cu primul trimestru al anului viitor de un nou motor diesel de 2,2 litri, in trei versiuni de putere, de 125 CP, 163 CP si 185 CP, care va inlocui actualul motor de 2,0 litri si 140 CP. Oficialii Mazda estimeaza ca modelul Mazda6 in versiunea intermediara TE Plus, cu motorizarea de 163 CP va vea un pret de 25.990 de euro cu TVA inclusa. Obiectivul Mazda include majorarea cotei de piata pentru Mazda6 in segmentul mediu de la 2,9% in 2008 la 3,5% in 2009, echivalentul a 450 de masini in 2008 si 600 in 2009. Compania estimeaza ca 66% din vanzarile modelului Mazda6 vor fi echipate cu motorizari diesel, 44% dintre vanzari reprezentand versiunea de 163 CP. Targetul Mazda pe piata locala pentru 2008 este de 2.700 de masini, fata de aproape 1.000 in 2007.