Cu o creştere a încasărilor din publicitate de peste 60% de la începutul anului, faţă de perioada similară din 2007, şi o majorare de 25% a numărului abonaţilor, Discovery Channel anunţă noi investiţii. Într-o perioadă în care bursele se prăbuşesc, probabil că listarea pe piaţa de capital nu pare o idee prea bună. Şi totuşi, gigantul american Discovery Communications, grup care deţine posturile TV Discovery Channel şi Animal Planet, s-a listat la bursa new-yorkeză, pe
Cu o creştere a încasărilor din publicitate de peste 60% de la începutul anului, faţă de perioada similară din 2007, şi o majorare de 25% a numărului abonaţilor, Discovery Channel anunţă noi investiţii.
Într-o perioadă în care bursele se prăbuşesc, probabil că listarea pe piaţa de capital nu pare o idee prea bună. Şi totuşi, gigantul american Discovery Communications, grup care deţine posturile TV Discovery Channel şi Animal Planet, s-a listat la bursa new-yorkeză, pe Nasdaq, pe 18 septembrie. Cel puţin pånă acum, rezultatele nu sunt dezamăgitoare, în ciuda declinului general al pieţelor de capital, compania anunţåndu-şi intenţia de a-şi mări investiţiile în Romånia.
La începutul lunii noiembrie, Discovery a publicat, pentru prima oară în istoria companiei, un raport trimestrial remis către Securities and Exchange Commission (SEC, echivalentul nord-american al CNVM). Listarea pe Nasdaq nu a fost realizată propriu-zis printr-o ofertă publică iniţială (IPO), ci prin consolidarea pachetelor de acţiuni deţinute de Discovery Holding, companie controlată de miliardarul american John Malone (cu 67% din portofoliu), şi, respectiv, de grupul Advance/Newhouse, cu acţionariat privat (33% din acţiuni), rezultånd astfel o nouă companie, Discovery Communications. Discovery Holding fusese în prealabil listată pe Nasdaq, fapt care explică de ce nu s-a realizat un IPO „clasic“.
Potrivit primul