In calitate de lider pe piata media din Elvetia, Ringier publica raportul de responsabilitate sociala (CSR) ce are la baza standardele organizatiei internationale Global Reporting Initiative. In acest raport Ringier ofera informatii detaliate cu privire la performanta companiei in ceea ce priveste mediul, societatea si economia. Raportul de Responsabilitate Sociala(CSR) al Ringier, editia 2008, continua traditia inceputa de companie inca din anul 1992, o data cu publicarea primului raport
In calitate de lider pe piata media din Elvetia, Ringier publica raportul de responsabilitate sociala (CSR) ce are la baza standardele organizatiei internationale Global Reporting Initiative. In acest raport Ringier ofera informatii detaliate cu privire la performanta companiei in ceea ce priveste mediul, societatea si economia.
Raportul de Responsabilitate Sociala(CSR) al Ringier, editia 2008, continua traditia inceputa de companie inca din anul 1992, o data cu publicarea primului raport de mediu din Elvetia. Raportul curent este primul la nivel de Grup si a fost realizat in concordanta cu directivele Global Reporting Initiative (GRI). GRI este o organizatie internationala ale carei standarde de raportare se regasesc in sistemele multor companii mari.
Astfel, Ringier isi confirma inca o data responsabilitatea si angajamentul cu privire la mediu, societate si economie si demonstreaza faptul ca va continua sa se raporteze la principiile de sustenabilitate internationale.
Informatiile cuprinse in raport au fost culese la nivel de Grup, din toate locatiile si filialele companiei unde Ringier detine cel putin 50% din pachetul de actiuni. Raportul CSR 2008 evalueaza performanta Ringier.
Rezultatele acestuia releva faptul ca Ringier are o activitate sanatoasa si eficienta. Multe locatii Ringier au raportat o performanta ce depaseste cu mult cerintele legisl