„Made in Romania“: Patriotismul de la raft incepe sa prinda. Produsele „made in Romania“ au toate sansele sa dea lovitura urcand in preferintele consumatorilor romani in urmatoarele luni, drept urmare a impactului crizei financiare internationale in economia noastra. Pentru aceasta insa producatorii autohtoni trebuie sa practice preturi mai mici decat cei de peste hotare si sa atraga consumatorii prin noi strategii de marketing, considera sociologul Marius Pieleanu. Potrivit acestuia, masinile, mancarea, hainele, cremele si frigiderele romanesti vor fi preferate de conationalii nostri datorita preturilor mai mici, in conditiile in care nivelul de trai va cobori, in urma turbulentelor financiare externe, scrie EvZ.
De ce au nevoie romanii pentru patru statii de metrou: 19 ani, 188 de proiecte, 32 de firme, 14 directori si 10 ministri. Ministrul Ludovic Orban s-a grabit sa inaugureze patru noi statii de metrou, pe tronsonul dintre Nicolae Grigorescu si Linia de Centura. Deocamdata, in ciuda chinurilor facerii noilor statii, se circula pe un singur fir. Lucrarile au fost incepute in 1989, dar s-au blocat un an mai tarziu din lipsa de bani, fiind reluate de abia in 2000. De atunci, fiecare ministru al transporturilor a avansat termene de deschidere a statiilor care nu au fost niciodata respectate, cel initial fiind 2005, scrie Cotidianul.
Previziuni privind evolutia omenirii pana in 2025. Consiliul National de Informatii al Statelor Unite, centrul de analiza a strategiilor pe termen mediu si lung al comunitatii americane de informatii, va publica cel mai devreme joi, 20 noiembrie, un raport privind modificarile globale ce vor avea loc pana in anul 2025, document care prezice diminuarea dominatiei economice si militare americane, avertizand totodata in privinta unei curse a inarmarilor nucleare in Orientul Mijlociu. Potrivit unei versiuni a documentu