Cluburile de tenis infiintate din pasiune de antreprenori atrag clienti de toate varstele, oferind abonamente lunare ale caror preturi variaza intre 150 si 700 lei.
La numai 23 de ani, Emilia Mihalache a hotarat, impreuna cu asociatul ei Razvan Ciobanu, sa infiinteze in 2007 clubul de tenis Smash Tennis Academy pentru jucatori profesionisti.
Cunostintele de baza in domeniul tenisului le detinea Razvan Ciobanu, care practicase tenis de performanta si care a fost si antrenor timp de doi ani in Germania.
Etapele parcurse pentru demararea afacerii au fost simple: gasirea unei baze sportive, care s-a materializat prin inchirierea unui club sportiv privat, dar un rol important l-a jucat si activitatea de promovare a clubului.
Astfel, antreprenorii s-au implicat direct in promovarea clubului, din lipsa de fonduri pen-tru a apela la o agentie specializata care sa rea-lizeze o campanie pu-blicitara. "Am tiparit flyere si le-am distribuit prin scoli, la semafoare sau in supermarketuri", a explicat fondatoarea Emilia Mihalache.
Primele sume investite au provenit din contractarea unui credit bancar, cu care intreprinzatorii au cumparat echipamentul sportiv (rachete, mingi de tenis) si au platit chiria anticipat pentru clubul de tenis.
Clientii clubului de tenis au varsta cuprinsa intre 4 si 20 de ani, datorita faptului ca exista parinti care isi trimit copiii la cluburi de sport pentru a le ocupa timpul liber. "Multi dintre acesti copii, care la inceput joaca de placere, pe parcurs tind sa practice tenisul de performanta", a adaugat asociata clubului.
Clubul a avut initial o singura grupa formata din patru copii, care vor participa anul viitor la concursuri nationale de tenis.
Numarul de clienti ai clubului de tenis variaza in functie de anotimp. "Pe timpul verii, din cauza concediilor si vremii foarte calduroase, numarul clien