Două vagoane din compunerea trenului de marfă 59480, care circula pe linia neinteroperabilă Dorobanţu – Medgidia – Romcim, s-au răsturnat, joi, 20 noiembrie, în jurul orei 2:58, de pe podul care traversează canalul Dunăre Marea Neagră pe linia Feteşti – Constanţa. În momentul redactării acestei ştiri, din cauza afectării gabaritului liniei Feteşti – Constanţa, traficul feroviar este blocat pe ambele fire de circulaţie, spre şi dinspre Constanţa. La f
Două vagoane din compunerea trenului de marfă 59480, care circula pe linia neinteroperabilă Dorobanţu – Medgidia – Romcim, s-au răsturnat, joi, 20 noiembrie, în jurul orei 2:58, de pe podul care traversează canalul Dunăre Marea Neagră pe linia Feteşti – Constanţa.
În momentul redactării acestei ştiri, din cauza afectării gabaritului liniei Feteşti – Constanţa, traficul feroviar este blocat pe ambele fire de circulaţie, spre şi dinspre Constanţa.
La faţa locului s-au deplasat comisiile de cercetare ale CFR SA şi ale AFER, precum şi echipele de intervenţie ale districtelor de linii şi instalaţii din cadrul Regionalei CF Constanţa care încearcă să elibereze gabaritul, astfel încât traficul feroviar să poată fi reluat în cel mai scurt timp.
Până la redeschiderea circulaţiei, călătorii vor beneficia de transbordare auto între staţiile Dorobanţu şi Medgidia, iar din aceste staţii s-au format două garnituri speciale pentru destinaţiile Constanţa sau Bucureşti.
UPDATE:
Circulaţia feroviară între staţiile Dorobanţu – Medgidia a fost redeschisă cu restricţie de viteză de 70 km/h, pe porţiunea afectată.
În urma incidentului, nouă trenuri de călători au înregistrat, în intervalul orar 3.05 - 12.51, întârzieri de 849 de minute.
Sursa: MT