Este putin probabil ca piata de publicitate din Spania sa-si revina in 2009, a declarat vineri Giuseppe Tringali, directorul executiv al canalului de televiziune spaniol Telecinco, citat de Reuters. Veniturile din publicitatea TV ar putea scadea cu circa 11-12% in 2008 fata de venituri de peste trei miliarde euro (3,76 miliarde dolari) in 2007, ca urmare a scaderii economice din Spania.
La inceputul acestei saptamani, Javier Uria, directorul financiar al Telecinco, a declarat ca volumul cheltuielilor de publicitate a inregistrat in Spania o scadere anuala cuprinsa intre 22-24%.
Postul de televiziune a transmis 9,4 minute de publicitate pe ora in luna octombrie a acestui an, comparativ cu 12 minute pe ora in aceeasi perioada a anului trecut, a mai precizat Giuseppe Tringali. Telecinco este divizie a grupului de televiziune italian Mediaset. Este putin probabil ca piata de publicitate din Spania sa-si revina in 2009, a declarat vineri Giuseppe Tringali, directorul executiv al canalului de televiziune spaniol Telecinco, citat de Reuters. Veniturile din publicitatea TV ar putea scadea cu circa 11-12% in 2008 fata de venituri de peste trei miliarde euro (3,76 miliarde dolari) in 2007, ca urmare a scaderii economice din Spania.
La inceputul acestei saptamani, Javier Uria, directorul financiar al Telecinco, a declarat ca volumul cheltuielilor de publicitate a inregistrat in Spania o scadere anuala cuprinsa intre 22-24%.
Postul de televiziune a transmis 9,4 minute de publicitate pe ora in luna octombrie a acestui an, comparativ cu 12 minute pe ora in aceeasi perioada a anului trecut, a mai precizat Giuseppe Tringali. Telecinco este divizie a grupului de televiziune italian Mediaset.