Heineken Romania, producatorul brandurilor Golden Brau, Silva si Ciuc, cu afaceri de peste 200 mil. euro anul trecut a finalizat investitii de 22 mil. euro in modernizarea si retehnologizarea fabricii din Craiova, una dintre cele cinci fabrici ale grupului. In urma acestor investitii, demarate la inceputul acestui an, a fost marita capacitatea de productie a fabricii, a fost achizitionata o noua linie de imbuteliere PET si s-a extins spatiul de depozitare al fabricii cu un depozit de aproximativ 4.000 de metri patrati. Fabrica de bere din Craiova este operationala din anul 1970, marcile produse de Heineken in cadrul acestei unitati fiind Golden Brau, situata pe segmentul mainstream, Bucegi, brand situat pe segmentul economic, si Gambrinus, brand regional. Investitiile derulate anul acesta de Heineken Romania fac parte dintr-un plan investitional de 50 mil. euro, anuntat de reprezentantii companiei in cursul acestui an, suma care nu include achizitia producatorului Bere Mures.
Heineken Romania, producatorul brandurilor Golden Brau, Silva si Ciuc, cu afaceri de peste 200 mil. euro anul trecut a finalizat investitii de 22 mil. euro in modernizarea si retehnologizarea fabricii din Craiova, una dintre cele cinci fabrici ale grupului. In urma acestor investitii, demarate la inceputul acestui an, a fost marita capacitatea de productie a fabricii, a fost achizitionata o noua linie de imbuteliere PET si s-a extins spatiul de depozitare al fabricii cu un depozit de aproximativ 4.000 de metri patrati. Fabrica de bere din Craiova este operationala din anul 1970, marcile produse de Heineken in cadrul acestei unitati fiind Golden Brau, situata pe segmentul mainstream, Bucegi, brand situat pe segmentul economic, si Gambrinus, brand regional. Investitiile derulate anul acesta de Heineken Romania fac parte dintr-un plan investitional de 50 mil. euro, anuntat de