Agenţiile care organizează evenimente de sărbători pentru firme reuşesc să obţină în ultimul semestru al anului câştiguri spectaculos de mari. La fel cele care realizează concepte de felicitări sau cadouri specifice sărbătorilor de iarnă, cele care implementează concepte de PR adecvate acestei perioade sau care au toate aceste servicii în portofoliul lor.
Teambuilding cu temă medievală, ce s-a finalizat cu filmarea unui scurtmetraj în care angajaţii au fost actori
Valentin Văcăruş, Managing Director al Agenţiei Godmother, ne-a declarat în acest sens: "În fiecare an, ultimul trimestru înseamnă uneori 40% din cifra de afaceri pe anul respectiv. Principalele motive pentru această creştere sunt apariţia târgurilor de profil, care permit expunerea obiectelor şi a conceptelor, facilitează contactele sau, pur şi simplu, faptul că acum trebuie cheltuite bugetele.
O explicaţie ar mai fi şi aceea că la final de an fiecare companie îşi premiază angajaţii şi clienţii printr-un eveniment intern sau un cadou personalizat". Agenţia pe care o conduce Văcăruş îşi orientează strategia, în acest moment, tocmai pe acest tip de proiecte: "În ceea ce priveşte Godmother, în perioada aceasta creşte foarte mult zona de evenimente: târguri şi expoziţii, dar şi evenimente de final de an. Estimez că în ultimul semestru vom face 40% din cifra de afaceri pe tot anul 2008", adaugă Văcăruş.
ATENŢIE PENTRU DETALII
Aşa cum "haina îl face pe om", şi opţiunea pentru un cadou sau altul spune ceva despre el. O imagine "corporate" presupune o grijă deosebită pentru cele mai mici detalii. Companiile cu o tradiţie în marcarea momentelor de sărbătoare sunt selective şi au aşteptări mai mari de la agenţiile sau firmele care furnizează acest tip de servicii.
"Materialele de comunicare inovative sunt în general acceptate de clienţii cu o bună educaţi