La un an de la lansare, Tnuva a devenit un jucător important pe piaţa produselor lactate. Campaniile de imagine au trezit controverse încă de la lansarea brandului, dar au reuşit să contureze o identitate uşor de recunoscut.
Trimiterile la familia sănătoasă şi fericită au reuşită să iasă din tipare, abordarea punând un accent mai puternic pe emoţie. La lansarea produselor Yoplait, inovative pentru piaţa românească, Tnuva a optat pentru adaptarea unui spot realizat afară. Spotul are un umor absurd care prinde la adolescenţi şi la copii: tineri cu buze supradimensionate de la atâta consum de sana cu fructe. Ideea nu este nouă (părţi ale corpului mărite de la utilizarea unui obiect în campania Wonderbra făcută de Publicis Conseil Parisd), dar a fost bine adaptată la produs şi la target. Sau comportamentul bizar al puştitlor consumatori de batoane de ciocolată.
Sagit Tzur Lahav – VP Marketing pentru Tnuva România ne-a declarat că şi acum compania este în creştere: "După un an intens, ne poziţionăm în rândul marilor jucători de pe piaţa produselor de lactate proaspete. Este prematur să discutăm o poziţie exactă, pentru că suntem încă în perioada de creştere. Până atunci, faptul că suntem printre primii este o realizare importantă pentru noi."
DE UN AN
Sagit consideră că brandul s-a impus datorită calităţii ingredientelor folosite de companie, iar "Păstrează gustul dragostei" este un slogan care caracterizează compania ce are peste 80 de ani de existenţă: "Anul trecut am intrat pe piaţa românească printr-o campanie care prezenta Tnuva şi valorile noastre. «Păstrează gustul dragostei» e mai degrabă motto-ul nostru, decât un slogan – credem în el, am crescut cu el, iar Tnuva îl exersează de mai bine de 80 de ani de activitate."
În România, agenţia care promovează încă de la lansare imaginea Tnuva este McCann Erickson. Agenţi